اجاره تویوتا لندکروز

اجاره لندکروز

تویوتا لندکروز هم در بخش اجاره با راننده و هم بدون راننده بسیار پر طرفدار بوده و برای ترانسفر های تشریفاتی، فرودگاهی یا مسافرت های خارج شهر برای افراد مهم بسیار مورد توجه گرفته است.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده را در قسمت شرایط اجاره خودرو مطالعه کنید و قیمت های اجاره لندکروز بدون راننده در انتهای صفحه قرار داده شده است.

اجاره لندکروز با راننده

تویوتا لندکروز یکی از پرطرفدار ترین خودرو های اجاره ای برای ترانسفر ها و مسافرت های تشریفاتی است. این خودرو همراه با راننده های مجرب ، مسلط به چند زبان و خوش برخورد ارائه می شود و شما کاربر محترم می توانید با یک تماس تا 10 عدد از این خودرو را برای یک سرویس با راننده رزرو کنید و چه بهتر است که برای این سفارش این خودرو از یک هفته قبل اقدام کنید تا ما بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

قیمت اجاره خودرو لندکروز بدون راننده

قیمت روزانه : 1 میلیون تومان

قیمت هفتگی : 6.5 میلیون تومان

قیمت ماهانه :  21 میلیون تومان

تیزر تبلیغاتی تویوتا لندکروزر

پیشنهاد می کنم ویدیوی روبه رو مشاهده فرمایید. این کلیپ تیزر تبلیغاتی شرکت تویوتا برای خودرو لندکروزر است که ویژگی های برجسته این خودرو را نمایش می دهد.

اجاره خودرو بدون راننده

اطلس رنت کار ، ارائه کننده خدمات رنت و اجاره خودرو بدون راننده و با راننده در تهران و کرج می باشد. از خدمات این کمپتنی می توانید در جهت استفاده از خودرو های لوکس و تشریفاتی برای میهمانان ویژه ی خود، خوردو های مدرن و اسپرت برای سواری داخل شهر و انواع خودرو های دیگر برای مصارف برون شهری بهره ببرید.

بهترین قیمت ها لوکس ترین خودرو ها را از اجاره ماشین اطلس بخواهید.

شرکت اجاره خودرو اطلس

پیشرو در ارائه خودرو های لوکس و نیمه لوکس اجاره ای