فولکس بیتل 2018

فولکس واگن بیتل 2018

یکی از محبوب ترین و کلاسیک ترین خودروهای موجود در بازار، خودرو فولکس واگن بیتل می باشد. این خودرو توسط فردیناند پورشه طراحی شد، هدف از تولید فولکس واگن این بود که یک خودرو ارزان قیمت برای تردد مردم عادی تولید شود و در دسترس عموم قرار گیرد. این خودرو همچنان با همان ظاهر قورباغه ای طور و اندکی تغییر تولید می شود.

در واقع خودروهای فولکس واگن همان ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده اند، اما مطابق با استانداردهای روز دنیا بهینه شده اند و ظاهری مدرن تر و امروزی تر به خود گرفته اند.

با توجه به اینکه خودروهای شاسی بلند بیش ترین فروش را دارند و طرفداران بسیاری هم دارند اما خودرو های فولکس واگن بیتل هم جزء خودروهای محبوب محسوب می شوند که طرفداران خاص خود را دارند، در واقع کسانی که به خودروهای کلاسیک علاقه دارند جذب این خودرو می شوند.

در ادامه این مقاله می خواهیم در رابطه با مشخصات فنی خودرو فولکس واگن بیتل 2018 با شما صحبت کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات فنی فولکس واگن بیتل 2018

فولکس واگن بیتل مدل 2018 از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری استفاده می کند، موتور این خودرو قدرتی معادل 210 اسب بخار در دور موتور ۵.۰۰۰ دور در دقیقه را تولید می کند. حداکثر گشتاور تولیدی نیز در حدود ۱۸۴ پاوند بر فوت (معادل ۲۵۰ نیوتون متر) بوده که از دور موتور ۱.۵۰۰ دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می گیرد. در این خودرو از تجهیزات و امکانات سفارشی استفاده شده است.این خودرو با یک ضمانت نامه 6 ساله و یا 72000 کیلومتری در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ویژگی های مثبت فولکس واگن بیتل 2018

این خودرو دارای یک موتور قدرتمند می باشد که توانایی حرکتی بالایی دارد

طراحی بدنه فولکس واگن بسیار جذاب می باشد

هندلینگ و فرمان پذیری این خودرو قابل توجه می باشد

این خودرو قابلیت سفارشی سازی دارد

ویژگی های مثبت فولکس واگن بیتل 2018

این خودرو جا دار نمی باشد مخصوصا برای سرنشینان عقبی فضای کافی وجود ندارد

این خودرو در بحث سیستم های امنیتی و کمکی رانندگی با کمبود امکانات مواجه می باشد

صندوق عقب این خودرو فضای بسیار محدودی دارد مخصوصا در نمونه های کروک

طراحی ظاهری فولکس واگن بیتل

طراحی این خودرو تقریبا مانند فولکس واگن گلف می باشد، این خودرو طولی برابر 4.277میلی متر، پهنایی برابر 1.473 میلی متر و ارتفاعی معادل 1.473 میلی متر دارند، این خودرو از لحاظ اندازه تقریبا اندازه خودرو رانا می باشد. چراغ های جلویی طراحی مدوری داشته و کاپوت کشیده این خودرو تا قسمت بالایی سپر امتداد می یابد و نمای آن تداعی کننده

فولکس واگن قورباغه ای کلاسیک است. این خودرو شاید از نظر زیبایی مانند سایر خودروهای امروزی نباشد اما وفاداری این خودرو به طراحی زیبای فردیناند پورشه  و همچنین آپدیت کردن این خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا سبب محبوبیت فوق العاده این خودرو شده است.

تیپ های خودرو فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل در دو مدل کوپه و سقف بازشو ارائه می شود که این خودرو در 4 تیپ S, Coast,SE,Dune در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

اجاره فولکس بیتل

مرکز اجاره خودرو اطلس رنت کار با داشتن مجموعه ای از جدیدترین و لوکس ترین خودروهای روز آماده خدمت رسانی به شما می باشد، شما می توانید خودروهای مورد نیاز خود را از این مجموعه اجاره کنید.

1 پاسخ
  1. Winston Clark Love
    Winston Clark Love میگوید :

    Normally I do not read article on blogs, however I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite great post.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

مایلید به گفتگو بپیوندید؟
ما دوست داریم شما هم در این بحث شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *